20 Haziran 2013 Perşembe

Muhalefet Olmak

Sözüm siyasete değil, yanlış anlaşılmasın. Ben olaylara, kişilere, durumlara falan muhalefet olmaktan bahsediyorum. Şu günlerde sizce de herkes bir muhalefet havası içinde değil mi ? Ben bunun farkına kendimden vardım, yani bunu yapan kişileri de eleştiriyor değilim. Kabul edilmiş doğruların aslında öyle olmadığını anlatmak için çabalıyoruz, yeni bir bakış açısı getirmeyi de biraz abarttık mi ne ? Uzun zamandır kabul edilen doğrulara muhalefet olup sivrilmek midir bizi cezbeden yoksa gerçekten doğruluğundan şüphe ettiğimiz doğrular mıdır ? Her şeyi sorgulayan bir nesil olarak süperiz, devam. Ama belki de bazı şeyler gerçekten öyle olmak zorundadır. En basitinden, eğitim sistemi içindeki yanlışlıklar saymayla bitmez, ama buna itiraf edildiğindeyse başıma pek hoş şeyler gelmez bence. Peki o zaman hep birlikte isyan mı etmeliyiz yoksa durumu idare mi etmeliyiz. Ben kendimden örnek verecek olursam doğru olmadığına inandığım şeyleri bile idare etmek amaçlı yaptım. Bunun doğru olduğunu da savunacak değilim. Ne söylemeye çalıştığımı ben de tam olarak anlamasam da ya şu muhalefetlik olayını doruklarda yaşayıp her şeyi kökten bir değiştirelim, ya da idare edelim arkadaşlar. Ortalarda kalınca olmuyor bu iş, zamana bırakmalı belki de... Ama bence bu şekilde giderse düzen değişecek gibi, benim gönlümde bundan yana ya...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder