13 Şubat 2012 Pazartesi

İlginç Yaratıcılık Örnekleri

                 Neredesın seeen, demek istiyorum :) Gel ve benim ol lütfen :) Çok hoş ve orjinal.
 Kim tasarladıysa mutlaka kitap düşkünü biri -aynı benım gibi- olmalı :D Ona oturup kıtap okumayı çok isterdım ne kadar da mükemmel duruyor. O zaman buna bir alkışşş!!
 iPhone'nunuz yanınızdan hiç ayrılmasın,yatarken bile :p Sanırım bu mesaji vermeye calışan bir nevresım takımı :D Radyasyon, ah yok,tabi ki.
 O da nee !! Türkiye'de tutulur muydu acaba :) Çılgın biri belki almak isterdi. Ben, ah hayır :)
Neden bilmiyorum ama aklıma anneannem geldi :D Aslında renkleri falan gayet hoş kullanılabilir :D

6 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. of evettt :D O kitaplı koltuga asık oldum resmeen :D Neden benim degilsin ki neden ?? Ve içindeki o kitapları da merak ettim dogrusu :D

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Benım olsa koyarım :D Benım olsa... neler koymam kii :D

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. ahhaha evet ama kokularından tanırım ben onlarııı :D

    YanıtlaSil