24 Nisan 2013 Çarşamba

Unutmak Üzerine

Unutmak mı , hatırlamayı unutmak mı? Bence insanlar unutmayı tercih etmezler, kendiliğinden gelişen bir olaydır. İnsanlar sadece hatırlamayı unuturlar. Hayatınız boyunca unuttugunuz şeyleri düşünün, ödevleriniz, arkadaşlarınız, randevularınız.. Şimdi gerçekten unuttunuz mu, yoksa sadece hatırlamayı mı unuttunuz ? Peki hatırlamayı unutmak da unutmak değil midir ? Tamam bu sorularımdaki amaç sizi merak ettirip sonra harika bir gerçeği size sunmak değildi; çünkü öyle bir gerçek yok. Ne demek istediğimi ben de bilmiyorum, aslında cevabı ben de bilmiyorum demek daha doğru. Ne demek istediğimi az çok anlamışsınızdır diye umuyorum :D  Bu sorulara henuz bir cevap bulabilmiş değilim, yani iki şekilde de bir unutmak söz konusu. Ama geniş açıdan baktıgımızda hatırlamayı unutuyoruz, bu kesin . Peki her şeyi hatırlarsak, unutmak diye bir kavramın yok olacağının garantisini verebilir miyiz ? Hayır mı? Cevap verebildiğiniz zaman bana da haber verin ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder