16 Ocak 2012 Pazartesi

Ve Karla Birlikte Gelen Haberler...

Merhaba dostlarım ! Sonunda kar taneleri buraya da düştü. Sabah kalktıgınız ve camdan baktıgınızda sizi mükemmel bir beyazlık karşılıyor. Daha güzel ''günaydın'' mesajı olabilir mi ? :) Ve bu güzel karşılama ile güne başlarsınız. Peki hepsi birbirinden farklı olan o harika kar taneleri şehrimize düşerken, şu sıralar gündemde olan konu neydi ?



Herkesin ağzında bir Can Bonomo'dur gidiyor. Eurovision 2012 temsilcimiz Can Bonomo, çoğu kişi tarafından tanınmıyor olmasına rağmen çok başarılı bir müzik geçmişine sahip. Can Bonomo Ocak 2011’de Can Saban’ın yapımcılığı ile ilk albümü “Meczup”u yayınladıktan sonra, 8. Radyo Boğaziçi Müzik Ödülleri’nde 2011 ‘En İyi Çıkış Yapan Sanatçı’, 38. Altın Kelebek Televizyon Ödülleri 2011 ‘En İyi Çıkış Yapan Solist’ ödülünü almış.
Eleştirmen Ali Rıza Binboğa :''İnanın ilk defa duyuyorum.Siz söyledikten sonra dinledim ve TRT’yi tebrik ediyorum. 2012 Eurovision temsilcimiz Can Bonomo Çok yetenekli, çok iyi bir yorum gücü var. Türkiye böyle bir yeteneği de keşfedecek''diyor.
Henüz Türk halkı tarafından yeterince tanınmayan Bonomo'nun, bence eurovisiondan sonra yıldızı parlayacak gibi duruyor, kendisi de bu konu hakkında ''Başımız dik gider,başımız dik döneriz'' diyerek iddiasını ortaya koydu.

Evet millet, eğlenceli bir kış bizi bekliyor ;)

2 yorum:

  1. ben bu çoçugun konserine gitmiştim, ingiltereden adele katılıyor dıyolar,yorumu iyi fakat adele kadar degil. Ama baksanıza iddialı konusmus bakalım,görücez :)
    not : kar güzel evet ama kayma tehlikesi de var umarım dusmessiniz :)

    YanıtlaSil
  2. adele katılıyor diyorlar ama kesin değilmiş, öyle bir bahsediyorsun ki begenmemeiş gibi ben de dinledim şarkılarını kötü değil aslında :)
    ...ve ahh evet, dün az daha düşüyordum :)

    YanıtlaSil