7 Ocak 2012 Cumartesi

Nedir Bu Facebook Çılgınlığı?

                 Tanrım, biri gerçekten bu siteyi kapatmalı !  Ama gerçekten büyük bir kitleye hitap ediyor ve kapatılması çok zor. Eminim ki Mark Zuckerberg bile facebook fikrini hayata geçiçirken bu kadar çirkinleşeceğini düşünmemiştir. Her gün ''durumumu begenir misin?'' ''ilişki durumumu begenir misin'' ''sayfamı begenir misin'' ''fotoğrafımı begenir misin'' gibi cümlelerle karşılaşıyoruz.Öyle ki gün boyunca bu tarz mesajlar gelmeyince acaba kötü bir şey mi oldu diye düşünmekten kendimi alamıyorum.Artık kavgalar,barışmalar,sevgili olmalar facebook üzerinden yürüyor ve insanlar gerçekten yüz yüze konuşup dertleşmeyi mesajlaşamaya tercih ediyor. Peki siz '' Feysten (!) mesajlaşıyoruz,geçen mesaj atmış,ilişki durumunu gördün mü, en son paylaştıgını gördün mü?'' gibi cümlelerle karşılaşmıyor musunuz? Eger cevabınız hayırsa bence çok şanslı birisiniz. Çünkü ben neredeyse her an bu cümlelerle karşılaşıyorum.Öyle ki  Facebook yüzünden biten arkadaşlıklara örneklerim o kadar çok ki...
                   Peki sadece böyle konuşanlar mı? Keşke öyle olsaydı. Örnek vermek gerekirse : Geçen günlerde tiyatroya gittim ve tiyatroya olan talep gözlerimi yaşarttı diyebilirim. Ama bazı gençlerin elinde sürekli telefon,telefon,telefon... Bari salonda kapatsaydınız değil mi ? Gerçekten o telefonu alıp kırmak istedim. Telefon kullanmak tabi ki kötü değil ama sinemada,tiyatro salonlarında, ya da en basitinden karsınızda biri konusurken bile telefonla ilgileniyorsanız sizce de bir sorun yok mu?
Etrafınızda olanlara verdiğiniz değer bu kadarsa, ne diyeyim, devam edin !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder